четвртак, 28. мај 2015.

Noć mi te uzima.

Noć mi te uzima. Opet. Otima te od mene, ti odlaziš. Ali opet te sanjam, šestu noć za redom. Opet si njen. Prokleto njen. Opet vidim taj njen podmukli osmeh na licu, opet doživljavam poraz. Ne voliš je. Ne možeš je voleti. Ne dozvoljavam da ti uđe pod kožu, nekada je u tom zagrljaju bilo samo moje mesto ! Te oči su videle samo mene. To srce je kucalo samo za mene. Te usne su sanjale kako samo mene ljube. Te ruke su samo mene milovale. Uvek mi se vratiš, svaki put te čekam raširenih ruku. Suđeni smo jedno drugom. Niko ne može da stane između nas. Ne postoji ta granica koja će da nas razdvoji. Sudbina je to. Molim Boga za tebe. Ne skidaj nikada osmeh sa lica. Najlepši si u mom zagrljaju. Tu jedino pripadaš. Tu je tvoje mesto. Uzmi me za ruku i vodi me daleko odavde. To je sve.

Нема коментара:

Постави коментар